Meestgestelde vragen

Verzending en levering

Wat zijn de bezorgkosten?

De standaard bezorgkosten bedragen €2,50 per bestelling naar adressen binnen Nederland. Een verzending naar adressen in België en Duitsland bedraagt €3,50 per bestelling. Bij bestellingen boven de €30,00 is de verzending gratis.

Leveren jullie ook in het weekend?

Wij leveren in het weekend op zaterdag. De bestellingen die worden geplaatst tussen ma t/m woensdag voor 17:00. Hou er rekening mee dat dit een streven is en wij dit niet altijd kunnen garanderen in het weekend.

Wat is de levertijd?

Onze levertijd bedraagt 2-5 werkdagen. Al onze producten worden handgemaakt en dit kost tijd. Afhankelijk van de drukte, kan de levering wat langer duren, maar wij garanderen dat dit maximaal 5 werkdagen kan duren.

Mijn bestelling is vertraagd?

Wij garanderen maximaal 5 dagen levertijd, maar ook wij zijn natuurlijk afhankelijk van PostNL. Wanneer er iets is misgegaan, vinden wij dat uiteraard ook erg vervelend. Natuurlijk staat ons Support Team op dat moment voor je klaar. Het is van essentieel belang dat u ons hiervan op de hoogte stelt. Vervolgens zullen wij een onderzoek starten bij de bezorgdienst. U kunt ons telefonisch of per e-mail (info@lugago.nl) bereiken.

Productinformatie

Ik heb een beschadigd product geleverd gekregen.

Dat is erg vervelend en absoluut niet de bedoeling. Graag willen we je dan vragen om een mail te sturen naar info@lugago.nl met hierin de informatie. Wij zullen vervolgens een onderzoek starten waarbij wij u vriendelijk vragen om afbeeldingen door te sturen van de schade met hierbij uw ordernummer. Hierna gaan we samen op zoek naar een oplossing, natuurlijk is ons streven om zo snel mogelijk hetzelfde product opnieuw te kunnen leveren.

Er ontbreekt een product in mijn bestelling.

U kunt contact opnemen met het Support Team via info@lugago.nl. Wij snappen dat het ontzettend vervelend is en wij proberen dan ook zo snel mogelijk het ontbrekende artikel op te sturen, mits deze nog op voorraad is.

Ik heb een verkeerd product ontvangen.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Graag willen we je vragen zo snel mogelijk contact op te nemen met het Support Team via info@lugago.nl. Wij doen uiteraard ons best om zo snel mogelijk het juiste artikel op te sturen, mits deze nog op voorraad is.

Privacy & veiligheid

Privacy policy.

Hyperlink naar pagina.

Veilig betalen bij Lugago.

Bij ons staat veiligheid hoog in het vaandel en wij doen er alles aan om dit kunnen waarborgen. Hierdoor bieden wij alleen betrouwbare betaalmogelijkheden aan zoals: PayPal, Creditcard en iDeal.

Orders

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

U kunt bij ons veilig betalen via: iDeal, PayPal en Credit card (Visa en MasterCard).

Ik heb het verkeerde adres ingevuld bij mijn bestelling.

Heb je een verkeerd afleveradres ingevuld? Neem zo snel mogelijk contact op via info@lugago.nl!

Als je geluk hebt is je pakket nog niet op de post en kunnen we het adres aanpassen bij onze vervoerder. We zullen ons uiterste best doen je te helpen maar als het pakket al is verzonden kunnen we waarschijnlijk niks meer doen.

Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen.

Automatisch wordt er een bevestigingsmail gestuurd naar uw e-mailadres. Helaas hebben wij geen controle over in welke inbox de e-mails belanden, daarom wijzen wij u erop om uw spam box te controleren voor dat u contact met ons op neemt. Mocht dit niet het geval zijn kunt u een mail sturen naar info@lugago.nl.

Over Lugago

Algemene voorwaarden

Hyperlink

Privacy policy

Hyperlink

Retourneren

Wat is jullie retourbeleid?

Mocht de bestelling niet naar wens zijn, dan kun je dit retourneren. Bij het retourneren van je bestelling ben je zelf verantwoordelijk voor de kosten hiervan. We adviseren om uw retourzending met een track & trace op te sturen, zodat je bewijs hebt van je retourzending. Je kunt je bestelling retourneren, mits deze in dezelfde staat is zoals ontvangen. Er mogen dus geen beschadigingen of aanpassingen gedaan worden aan de producten die worden geretourneerd.

Hebben jullie mijn retour ontvangen?

Wij verwachten binnen 5 werkdagen je retourzending in het magazijn te ontvangen. Zodra wij je retourzending hebben ontvangen, krijg je een automatische bevestiging per e-mail dat deze bestelling is ontvangen. Wij streven om dan binnen 5 werkdagen het aankoopbedrag terug te storten. Houd er rekening mee dat wij het bedrag op dezelfde manier terugstorten als dat er betaald is. Per bank kan het verschillen hoe snel het aankoopbedrag weer op je rekening staat. Heb je betaald via PayPal? Dan wordt jouw factuur aangepast via PayPal.

Ik heb een retourformulier nodig.

U kunt dit retourformulier aanvragen via info@lugago.nl . Via dit e-mailadres wordt er doorgaans binnen 1 dag gereageerd.